Fertiliteti mashkullor, ushqimet e duhura për dietën

Mirë se vini në rrjetfaqen MIRDITA.COM
Përmbajtja e hasur këtu, mund të shfletohet lirshëm.
Për të shkruar dhe marrë pjesë në diskutime, duhet të keni një llogari dhe të identifikoheni.
Shpresojmë që prania juaj, të ndikojë në përmirësimin dhe pasurimin e faqes.
Krijoni një llogari
F

Flori

Vizitor
Fertiliteti mashkullor, ushqimet e duhura për dietën

Dieta juaj duhet të jetë e balancuar, e shumëllojshme dhe ushqyese, ashtu siç është edhe dieta e partneres suaj. Si baballarë të ardhshëm, duhet të konsumoni.

Ushqimi ka një ndikim të drejtpërdrejtë në potencialin e spermës. Kërkimet tregojnë që zakoni i ushqimit të varfër dhe konsumimi i rregullt i alkoolit mund të ulin cilësinë dhe sasinë e spermës duke e bërë të vështirë mbetjen shtatzënë.

Ushqimi
Mbetja shtatzënë nuk është arsyeja e vetme - një muaj para se të zihet fëmija, lindin fëmijë me peshë më të vogël se fëmijët e tjerë, me një mesatare prej 650 gr më pak. Nënpesha e fëmijës është një kusht mjekësor që ndikon shëndetin dhe sjelljen e fëmijës përgjatë gjithë jetës së tij.
Dieta juaj duhet të jetë e balancuar, e shumëllojshme dhe ushqyese, ashtu siç është edhe dieta e partneres suaj. Si baballarë të ardhshëm, duhet të konsumoni.

Vitaminë C dhe oksidantë
Ato ndihmojnë në parandalimin e defekteve të spermës dhe në lëvizshmërinë e saj. Konsumoni lëng portokalli çdo ditë. Merrni të paktën 60 mg vitaminë në ditë, 100 mg nëse pini duhan.

Zink
Disa studime tregojnë se mungesa e zinkut, qoftë edhe për një periudhë të shkurtër, mund të ulë nivelin e testosteronit. Burim i shkëlqyer i 15 mg zink që ju duhen në ditë, janë produktet si mishi i kuq-bifteku, fasulet dhe mishi i errët i pulës. Nëse i konsumoni këto në tri vaktet e ditës, ju keni marrë sasinë e domosdoshme të zinkut.

Acid folik
Studimet sugjerojnë se burrat me një nivel të ulët të vitaminës B, kanë sasi të ulët të spermës. Ju mund të merrni sasinë e nevojshme (400 mikrogram në ditë) nga cerealet e mëngjesit, perimet jeshile dhe lëngu i portokallit.
Sigurisht që mund të ndihmoheni nga multivitaminat dhe acidi folik në formë tablete.

Kalcium, vitaminë D
Kërkimet për infertilitetin tregojnë se konsumimi i 1,000 mg kalcium dhe 10 mikrogramë vitaminë D çdo ditë mund të ndihmojë në fertilitetin e burrave. Burime të kalciumit janë qumështi dhe kosi. Po ashtu, qumështi dhe salmoni janë të pasura me vitaminë D.

Alkool
Ndërsa konsumimi i një pijeje për raste të veçanta konsiderohet jo i dëmshëm, studimet tregojnë që konsumimi i përditshëm i verës, birrës apo pijeve të tjera të forta mund të ulin nivelin e testosteronit dhe të rrisin numrin e spermës jonormale.